Support og hjelpesenter  - nyttig når du lurer på noe

Support og hjelpesenter - nyttig når du lurer på noe

I arbeidet med utvikling av Dyrejournal har det førende vært at løsningen skal være enkel å bruke, det meste skal være intuitivt og så langt som mulig selvforklarende. Selv om dette er vårt mål, vil det alltid dukke opp spørsmål om hvordan man bruker løsningen. Det er da mulig å ta kontakt med oss på telefon eller epost.

Vi opplever at brukere av Dyrejournal stort sett finner ut av funksjonene ved bruk av hjelpesenteret og at det er få som har behov for å ta kontakt med support på telefon eller epost. Men våre kunder er selvsagt velkomne til å ta kontakt.

Hjelpesenter

Dyrejournal har de funksjonene du trenger enten du jobber i klinikk med smådyr, jobber med stordyr eller begge der. Lurer du på noe er det svært nyttig å besøke vårt hjelpesenter. Her legger vi stadig ut nye “oppskrifter” og små instruksjonsvideoer.

Hjelpesenteret har en søkefunksjon hvor du skriver inn hva du lurer på. På bildet ser du også et utdrag fra oversikten over innholdet på hjelpesenteret,

Før du tar Dyrejournal i bruk kan det være nyttig å gå gjennom hjelpesenteret. Det vil kunne bidra til oversikt over funksjoner og hvordan ulike funksjoner brukes.

Er det noe du savner instruksjonsvideo eller forklaring på, send oss gjerne en mail på post@dyrejournal.no


Foto Nina Sæther
Foto Nina Sæther